Hvis merkevarebygging er viktig for din bedrift så vil Norges Ishockeyforbund tilby et bredt utvalg av målbare synlighet/eksponeringsflater. Dette innbefatter blant annet digital reklame på jumbotron foran tusenvis av mennesker samlet inne på store ishockeyarenaer i Norge, konseptutvikling, reklame på trykte flater med blant annet isreklame og vantreklame.

Branding med bruk av landslagene er en effektiv måte å bygge opp sin kjennskap og eksponeringsverdi. Gjennom TV-avtaler blir både serie og landslagskamper sendt på norsk TV. Eksponering i media og aktiviteter i SoMe blir målt gjennom Hockeypuls.

 

Er målet å øke kjennskap hos din målgruppe eller relatere til en eller flere kundegrupper så har Norges Ishockeyforbund 50.000 følgere på sosiale medier og 8 mill. unike brukere på web. Hockey.no er et av Norges mest brukte nettsteder.

Les mer info her

 

Samfunnssansvar

Gjennom vårt Isbjørn-nettverk skal din bedrift ha muligheten til å benytte våre bærekrafts mål og tiltak som en del av bedriftens samfunnsansvar knyttet opp til norsk ishockey - idrett for barn, unge og voksne.