Marked

Norges Ishockeyforbund har som mål å være et av Norges mest attraktive sponsorobjekt. Gjennom våre verdier – "Engasjert - Raus - Ekte" må vi hele tiden jobbe tett med næringslivet og se nye muligheter sammen med våre partnere.

Norges Ishockeyforbund fremstår som en spennende og interessant merkevare som er i vekst.  I målinger gjort av Sponsor Insight er vi den mest sette idretten på fri-TV. Videre har Ishockey hatt en jevn økning av antall tilskuere de siste årene i forhold til andre publikumsidretter.

Ishockey har flere gode profiler som bærer merkevaren. Gode prestasjoner på landslag samt flotte personlige egenskaper blant utøverne gir merkevaren godt innhold og stort potensiale, både når det gjelder synlighet og aktivering.

NIHF har en stadig økende posisjon i Norge og utlandet i kraft av sterke prestasjoner av vårt herrelandslag samt gode enkeltspillere som presterer på høyt nivå i sine klubber. NIHF ønsker å bidra med omdømmebygging og positive assosiasjoner til sine partnere.

Ønsker du å være på laget med våre hockeygutter, ta kontakt med vår Markedsavdeling.